------------------------------------------ Motto: Aby sme sa potom neskor nehadali, ze ako to bolo ... ------------------------------------------
1992 - Ped stretol Pavuka v ZX Sinclair clube. Ped pracoval na svojej prvej hre v cistom assembleri (pre ZX samozrejme) (bol to "Simulator Vyherneho Automatu", a bol vypusteny pre verejnost v roku 1994 (ked lezal na kazete uz vyse roka v podstate hotovy, len ho trebalo zlinkovat s grafikou...)). A Pavuk sa uz vtedy pokusal spravit nejake demo ... Vysledok bol vypusteny niekedy zaciatkom roka 1993 (neviem si presne spomenut, v ktorom mesiaci).
1993 - ZER0 DEM0 - nase PRVE demo !!! (pre ZX Spectrum
samozrejme) Mozem Vam o nom povedat snad len tolko, ze tam bolo zopar posuvajucich
sa textov a ukradnute hudby od F.Fuky a z hry "Platoon" (za co sa dodatocne
ospravedlnujeme, ale v tej dobe to bola uplne normalna prax a mi sme nevedeli
najst hudobnika). Ped a Pavuk samozrejme zboznuju toto demo. (Na prvu, ops,
prve sa nezabuda)
V decembri roku 1993 Ped zistil, ze jeho kamarat Zsolti z vedlajsieho bloku
je tiez vlastnikom ZX Spectra a je to hudobnik (dnes mi je tazko uverit, ze
tak dobry hudobnik zije za oknom, ktore mozem vidiet z mojej izby, jednoducho
niekedy musite mat STASTIE!). Tren sa samozrejme okamzite pripojil k nam, pretoze
nebol az taky dobry v programovani, ako Ped a Pavuk (napriek tomu casom spravil
niekolko velmi peknych efektov aj on, len nikdy nemal prilis vela casu na zdokonalovanie
sa v programovani).
Maj 1994 - ShortDigi - a - J.M.Jarre live - dve velmi kratke dema spravene Trenom.
Sep 1994 (!) - RIGHT VIEW from the Columbia - Ped vysvetloval Trenovi nejake tie optimalizacne techniky v assembleri pre Z80, Tren pridal niekolko jeho hudieb a animacii a jeden z nasich najlepsich kuskov bol na svete (hlavne design bol pekny)
Sep 1994 (!) - Second Attempt - prvy pokus bol J.M.Jarre live, a rozpravame o Trenovych pokusoch spravit vlastne demo (ShortDigi nepocital za demo). Tentokrat bol uspesnejsi, a nepotreboval ziadnu pomoc od Peda, ci Pavuka. Vysledkom je mozno trochu jednoduchsie demo, ako Right view, ale tiez celkom pekne.
Sep 1994 (!) - Pure Black - Demo (?) (ono to bol skor music disc). Zopar bytov kodu pridal PAVUK (za jeden den), samplovanu hudbu a obrazky poskytol Ayland.
(! ta septembrova aktivita je pre nas dodnes trochu zahadou ... moznoze to bolo sposobene zaciatkom skolskeho roka ... !)
Dec 94 - !!!!!!!!!!!!!!!! PC sekcia zalozena !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ped videl nejake demo od Prokopa, kde nasiel jeho e-mail. Prokop sa stretol
so Sayzom, Ped s Destroyerom, a Ronyx je kamarat Sayzu. Alebo proste nejak tak,
presne si to zrejme uz nikto nepameta, ale vsetci z nas chceli spravit nejake
demo. A motivacia bola pripravovana prva slovenska demo party "DemoBit'95".
Maj 1995 - DEMOBIT'95 - Co za party !!! (nemysleli sme tym DOBRA party) Forest tentokrat nemal pravdu so svojim "shit happens", pretoze stalo sa toho dost vela. Napriklad: PC demo sme 7 minut pred pustenim na velkom plane (ano, organizatorovia mali velky plan a miesto platna postelnu bielizen, to len ako poucenie pre niekoho, kto by sa pokusal len tak si spravit demo party, ze co vsetko sa moze pokazit, aj ked to clovek dobre naplanuje a premysli) este nanovo kompilovali (vdaka Zdenovi za pozicanie pocitaca). Nakoniec samotna sutazna prezentacia prebehla bez problemov ! (dodnes tomu celkom neverime, ale stalo sa). Nase vysledky:
Mimochodom, neberte tieto vysledky prilis vazne, kto bol na DB'95, tak musi
vediet, ze preco, napriklad Trenove "details" boli spolu s Norovou hudbou jednoznacne
najlepsie, ale hlasovanie bolo trosku ... no, nechajme to, bola to PRVA party
a nie vsetko sa hned na prvy krat podari.
V konecnom dosledku sme predsa len boli s party ako tak spokojny, spravili sme
si zopar osobnych rekordov (za priblizne 120 hodin sa Ped neulozil ani raz spat,
iba 3 krat odpadol (tak na hodinku) a potom fungoval dalej, nasledky ma samozrejme
dodnes, takze to radsej neskusajte, 8 hodin v jednom kuse sme hrali sietoveho
DOOM-a, stretli sme dalsich demo scenerov, nasemu demu na PC tlieskalo pri obrazku
"debil inside" cca. 1000 ludi !!! (ak sa dobre pametam, tak taku priamu odozvu
nemalo ziadne ine demo), atd. ....).
Maj 1995 - One day demo - kratke demo od Snake-a a Trena (a BASIC loader urobil Ped) pre ZX Spectrum.
Sep 1995 (opravena verzia bola vypustena az 10.10.1995)
- DemoBit'96 Invitation intro - pozyvacie intro na party DemoBit'96, ktora sa
mala uskutocnit najskor 5. maja 1996, potom 10. oktobra 1996, potom sa nieco
sepkalo o aprily 1997, a nakoniec sa to podarilo az na jesen 1998, ale o tom
neskor.
Len tak na okraj, Skywalker (hlavny organizator DemoBitu) mal neuveritelnu smolu
s organizovanim DB'96. Ked bol datum 10. oktober uz propagovany v mediach, hala
objednana, atd., tak jeden zo sponzorov od projektu odstupil, tyzden pred konanim
akcie ! Tymto pozdravujeme jednu nemenovanu financnu instituciu (alebo ustav
?).
DB96 Invi intro bolo vo finalnej verzii spojene s hrou "descent" pre ZX Spectrum. Jednalo sa o velmi jednoduchu hru naprogramovanu v cistom BASICu za nejakych 50 minut, ale vela ludi sa ozvalo, ze je daleko lepsia, nez samotne invi intro (pretoze bola vraj neskutocne hratelna a stupidna).
Od Dec 1995 sme pracovali vacsinou v paroch, ci osamostatnene,
kazdy na svojich vlastnych projektoch. Pavuk sa zacal venovat najskor WWW strankam,
neskor zacal skumat diery v sietovych systemoch a venovat sa celkovo praci systemoveho
administratora sietovych systemov (casom si vysluzil prezyvku "Hekino", podobnost
s anglickym "Hackino" cisto nahodna). Tren urobil niekolko hudieb pre jeden
ZX disc magazin, a pomalicky sa zacal pripravovat na prechod na PC.
Prokop nam jednoducho zmizol z dohladu, a poculi sme o nom uz len velmi sporadicky.
Ronyx sa konecne dockal pokracovania GP od Microprose (pokracovanie sa volalo
velmi originalne GP2), kupil si volant a jazdil a jazdil...
Destroyer a Sayza sa venovali medzitym hlavne skole, Ped dievcatam a cole a
vsetci si navzajom poctivo zavideli, ze ako sa maju ti ostatni dobre. (no, to
asi ani nie, ale ako zaver rozpravky by to znelo dobre, ze ?) Potom sa Ped a
Sayza stretli s dvoma optimistami, ktorych chceli robit 3D RPG hru. Ped planoval
robenie hier uz davno (vid. zaciatok tohto textu) a Sayza tiez dlho nepremyslal.
Pocas nejakych 3 mesiacov presli najskor cez Wolfenstein engine (1 tyzden) az
po vylepseny DOOM engine (moznosti asi ako DukeNuke3D, ale tak rok pred vydanim
DN3D). Ale sucasne si uvedomili, ze naprogramovat celu hru na Sayzovej 386DX40
by bolo jednoducho nemozne, a tak sa pre zmenu zahrali na optimistov oni, a
povedali si, ze spravit nejaku 2D strielacku by mali relativne rychlo. O jej
osudoch sa dozviete viac neskor. V juli 1996 si Ped kupuje svoj prvy pocitac,
dovtedy pracoval u svojich kamaratov, alebo v skole. Preto by sa chcel podakovat
vsetkym, ktory mu za tie roky pomohli. Som Vam velmi vdacny.
Jan 1996 - (priblizne, presny datum si uz nepameta ani Pefo) sme sa rozrastli o dalsieho clena, PC programatora prezyvaneho "Pefo".
Apr 1996 - vytvorili sme nasu WWW stranku, kde sme prislubili, ze povodny dokument obsahujuci nasu historiu (ktory bol priblizne identicky s tym, co ste doteraz citali) sa este urcite zvetsi o dalsie udalosti a dema. Ako vzdy sme samozrejme z cirej vypocitavosti slubili nieco, co bolo zrejme (aj ked asi len pre nas, pretoze zvysok demo sceny nas zacal pokladat za mrtvu grupu, kedze sme od maja 1995 nevydali nic pre PC). A kedze od aprila 1996 uz nejaky ten rok presiel (ani Vam radsej nepoviem, ze kolko), a nase stare WWW uz bolo znacne neaktualne, rozhodli sme sa ho vynovit.
(pre tych menej zdatnych v anglictine, 7 GODS znamena 7 bohov)
Jul 1997 - Starrider - music disc pre PC od Trena. Tren vydal uz zopar PC songov aj pred tymto datumom (vsetky najdete na nasich strankach), ale jeho music disc Starrider je neoddiskutovatelne niecim, co sa uz neda zaradit medzi pokusy. 10 vybornych skladieb, ktore by skludom mohli konkurovat aj mnohym komercnym CDckam, zozali okrem niekolkych ojedinelych kritik velmi priaznivy ohlas.
Sep 1997 - YES - demo pre ZX Spectrum. Toto demo bolo povodne planovane pre DemoBit'96, ktory sa zial nekonal, a po takmer roku vahanie sme YES nakoniec vydali. Je to pre ZX Spectrum jednoznacne to najlepsie, co Pavuk, Ped a Tren urobili. YES bolo robene specialne pre big-screen (postelnu plachtu) na party, preto ho nemozno prilis porovnavat s klasickymi ZX demami, napriek tomu si myslime, ze patri k najlepsim demam pre ZX v celosvetovom meradle. Ku demu bolo pridane este kratucke intro, a cele to bolo odladene tak, aby to fungovalo aj na ZX emulatoroch na PC. (az na interlace a multicolor efekty, ktore sice funguju aj na PC, ale nevyzeraju tak dobre, ako na platne)
Medzitym Sayza spravil 3D engine a la "Quake" ako diplomovu pracu, a bol promovany za inziniera. Nastupil do firmy PosAm ako programator, a bol odvedeny na vojnu, ktoru uspesne absolvoval, a teraz je spat medzi nami. Medzitym vsetkym dalej pracoval na nasej prvej hre pre PC "Futureal". Prokop a Ronyx tiez uspesne ukoncili studiom na Technickej univerzite.
Destroyer sa stal inzinierom o rok neskor, a v case pisania tohto textu sa prave pripravuje na sluzbu v nasej armade, kym Prokop a Ronyx uz pomaly s touto sluzbou koncia.
Pavuk, Ped, Pefo a Tren sa este stale hraju na studentov a ukoncenie studia ich este len caka.
Jar 1998 - mala demo party Pure'98, organizovana opat Skywalkerom a jeho fantastickymi kamaratmi. Vo velmi komornej atmosfere (tak do 50 ludi) sme si popozerali rozne dema aj z domacej, aj svetovej sceny, urobilo sa jedno wild compo (sutaz vsetkeho mozneho v jednej kategorii) a islo sa domov. Na Pure sa za 7 Gods zucastnili Tren a Ped, ktori celu akciu charakterizovali asi takto: 6 hodin cesta do prdele (Bratislava), 6 hodin Pure, 6 hodin pitie po krcmach a cakanie na ranne autobusy spolu s najaktivnejsou Slovenskou demo group "MiST" a niektorymi dalsimi vyraznymi osobnostami Slovenskej demo sceny, 6 hodin cesta do prdele (Kosice). Pomer party:cesta je teda s prihliadnutim na to tulanie sa po nocnej Bratislave 1:1, co je dost ZAUJIMAVY pomer, ale co by clovek a Ped neurobili pre demo scenu. Tren sa zucastnil aj sutaze s dvoma hudbami, ale koli starej verzii playera boli prehrane jeho hudby neuplne, takze ostatni navstevnici z toho asi vela nemali. Mimochodom, laicka verejnost sa nas ako keby bala, a majitel galerie Duna, kde sa Pure'98 uskutocnila nam po skonceni tvrdil, ze mali nizsie trzby, nez normalne. Asi by sme mali prestat hryzt a mucit nevinnych ludi, zrejme to neposobi dobre. (?)
21.11.1998 - DemoBit'98 - (aspon jeden presny datum,
kedze mam pred sebou na stole vstupenku, na ktorej je aj datum konania). Co
za party !!!! (necitali ste uz take nieco niekde ?) Tentokrat sa Skywalker a
jeho neodraditelna banda rozhodli ohlasit DB'98, az ked bude 100% isty, cize
2 tyzdne pred jeho konanim. Aby som bol presny, o dalsom DemoBite sa hovorilo
od DB'95, ale viete, kym nie je vonku termin, tak to clovek nejak neberie vazne.
Tento tah mal dva hlavne efekty. Za prve, DB'98 sa naozaj KONAL, co myslim nepotrebuje
dalsi komentar, a Skywovi tuho drzime palce, aby sa mu podarilo spravit aj DB'99
a potom snad uz kazdy rok pravidelne. Za druhe, 86% percent sutaznych diem z
DB'98 bolo urobenych za 7 dni a zvysnych 14% tvorilo demo "Den a noc", o ktorom
autori tvrdili, ze ho urobili za 3 dni, a podla toho, ze sa im ho ani nepodarilo
na party spustit je celkom mozne, ze neklamali, napriek tomu aj snaha sa ceni.
Reporty z tejto party si mozete precitat napriklad tu
a tu a tu,
takze sa tu nebudeme prilis detailne rozpisovat. Z pohladu 7 Gods to vyzeralo
takto:
10 min pred odchodom na vlak Tren kopiroval demo na diskety, kym Ped zbehol
rychlo domov si zobrat nejaku tu batozinu na cestu a uz sme behali na stanicu.
Nastastie sme vsetko stihli. Na rozdiel od navstevnikov DemoBitu, ktory ked
po ohlaseni demo sutaze cakali ... 2min ... 5min ... az to niektorych prestalo
bavit a zacali sa opat venovat svojim veciam. Ked konecne 10min po ohlaseni
demo compa to organizatori odpalili nasim trochu ideovo prazdnym, ale aspon
technicky na urovni spracovanym demom "WHY", tak asi 5 - 10% navstevnikov ho
jednoducho nevidelo. (vzhladom na jeho dlzku 1:30 min sa im ani necudujem).
Napriek tomu zvysne publikum, ktore malo tu trpezlivost a nase demo videlo,
pekne zatlieskalo fingovanemu blue-screenu uprostred dema, a Samael / MiSt hned
po ukonceni compa povedal Pedovi, ze to prve demo nebola az taka kok****, co
v preklade znamena, ze demo sa nam naozaj podarilo, na to, ze sme na nom robili
7 dni. Co nakoniec potvrdili aj navstevnici DB'98, ked prve styri dema: 1. "Cage"
/ Shakul, 2. "Why" / 7 Gods, 3. "XLAT" / MOVSD, 4. "Minimal (haluska)" / Zden
skoncili s absolutne minimalnimi bodovymi rozdielmi (zle jazyky tvrdia, ze keby
clenovia 7 GODS jednoducho nedali hlasy zvysnym trom demam z prvej stvorky,
ale niektorym z tych slabsich, tak by Why skoncilo na prvom mieste, ale zase
.... ehm ... nechajme to radsej tak, ako to je). Tren este predtym suverennym
sposobom vyhral music compo so skladbou "The singing piano". Mimochodom, na
DB'98 sa zucastnili osobne Destroyer, Pavuk, Pefo, Ped a Tren zo 7 Gods. Dalej
s nami cestoval Apache, ktory nam pomohol s 3D modelmi do WHY, cim sa stal takym
polovicnym clenom 7 Gods. (oficialne sme ho sice neprijali, ale to je vlastne
len taka formalita) Priamo na party-place sa k nam pripojil Mondo, ktory sa
prejavil ako znacny fanusik 7 Gods (a tym padom ho zrejme uz nikdy do 7 Gods
ani neprijmeme, pretoze by sme prisli o jedineho fanusika, hehehehe). Sayza
(ktory sa aktivne podielal na dokonceni dema WHY) po skusenostiach z DB'95 sa
rozhodol sediet doma v teple.
Mar 1999 - sme sa konecne odhodlali na aktualizaciu
nasej WWW z roku 1996. Na velkej 7 Gods session v meste sa zucastnili okrem
Pavuka vsetci ostatny aktivny clenovia 7 Gods, a okrem nich este aj Mondo, Apache
a grafik Fefe, ktoreho sme jednohlasne prijali za dalsieho clena 7 Gods. Fefe
na otazku, ci suhlasi, odpovedal aj bez dodatocneho natlaku spravne, ze ano.
Dalej sme sa na sessione dohodli, ze kto, co a kedy napise na nove WWW stranky,
a taktiez sme sa dohodli, ze Prokopa a Ronyxa uz nebudeme viac oznacovat ako
aktivnych clenov 7Gods (az kym s nami nieco opat neurobia), ale ako neaktivnych
clenov 7 Gods, z coho v podstate nevyplyvaju ziadne viditelne zmeny. A tie neviditelne
? No, mozno si pripravujeme zadne vratka aj pre nas odchod s tym, aby 7 Gods
ako group nezanikla, ale bola doplnovana stale novymi a novymi clenmi, a sucasne
aby sa na nas nezabudlo aspon tak dlho, kym bude 7 Gods existovat. (Ano, opat
cira vypocitavost, ako vzdy.)
Sucasne nasa hra "Futureal" je tak 3-5 mesiacov pred dokoncenim, takze nam mozete drzat palce, aby sa nam potom podarilo zarobit na nej aspon tolko, kolko sme do jej vyvoja investovali. A hlavne, aby sa nam ju uz konecne podarilo DOKONCIT, pretoze sa s nami taha uz dost dlho, a koli nej nestihame kopu inych veci.
Ak by som mal trochu zosumarizovat 7 Gods zo zaciatku roku 1999, tak by som
si dovolil takyto cisto subjektivny dojem: (pise Ped, a tieto nazory na rozdiel
od ostatneho textu nebudu cenzurovane, takze to berte s rezervou)
Prokop a jeho demo, ktore videl Ped a Destroyer na jednej vystave boli vlastne
hlavnym impulzom k vzniku PC sekcie 7 Gods. Dalej jeho prispevok pri tvorbe
90210 rozhodne nebol zanedbatelny, a preto sa tesime, kedy sa nam konecne zase
ozve.
Ronyx nam kompletne ozvucil 90210, pozical nam pocitac na jeho dokoncenie, a
celkovo spravil pre nas velky kus prace, prave tak ako Prokop.
Fefe ako cerstvo prijaty clen teamu by mal znacne vylepsit graficku kvalitu
nasej dalsej produkcie.
Pefo keby tolko programoval, kolko o programovani rozprava, tak by hravo zastupil
zvysok programatorov nasej grupy, ale zatial programuje asi tak tolko, kolko
aj ostatni... Kto vie, mozno casom nam to "natrie".
Destroyer je osoba, o ktorej sa niekolkymi slovami neda povedat nic. Citatelnost
jeho zdrojakov sa nastastie postupom casu zlepsuje, takze casom mozno strati
trochu zo svojej osobitnosti, ale myslim, ze to nikomu neuskodi, hlavne nie
tomu nestastnikovi, ktory sa rozhodne kompletizovat dalsie nase demo.
Pavuk absolutne nema cas a ked este zopar krat vynecha 7 Gods session, tak ho
preradime k Prokopovi a Ronyxovi. Vdaka mu patri za dokoncenie dema YES pre
ZX, na ktore pre zmenu nemal vobec cas Ped, iba mu poradil zopar veci, ze co
a ako spravit (ale oddrel si to Pavuk, a bola to fuska).
Sayza ako clovek, ktory poskladal dokopy demo 90210 sa stal vlastne jadrom nasej
grupy, a nech uz bude buducnost akakolvek, ak sa Sayza rozhodne definitivne
skoncit s aktivnou cinnostou v 7 Gods, tak to potom uz urcite nebudu "povodny"
7 Gods. Ostatne, to uz vlastne asi nie su ani teraz. A skoro by som zabudol.
Finalnu verziu WHY ma na svedomi opat Sayza.
Tren pre zmenu poskladal demo WHY (Ped u neho v tom case sedel tiez, ale pracoval
na dalsich castiach dema, skladal to Tren). A nielen poskladal, ale on vlastne
dokopal ostatnych clenov, aby vyhrabali svoje stare zdrojaky a narychlo vyrobili
este zopar novych veci, aby sme aj mi mali demo na DB'98. Takisto pri deme "F.S.R.D."
pre DB'95 to bol hlavne on, kto tvrdil muziku. (aj doslova, hehe).
Ped ... je tazke napisat nieco o sebe, dokonca aj vtedy, ked som uz vopred upozornil,
ze je to len subjektivne. Ale ked uz som s tym zacal... Za cias ZX Spectra a
trojky Pavuk, Ped a Tren sme robili kazdy vsetko bez rozdielu. S prechodom na
PC som zacal byt na rozdiel od Trena a Pavuka mierne rozdvojeny, takze moja
praca ako pre ZX, tak pre PC bola v porovnani s ostatnymi taka polovicna, tak
isto moje nadsenie pre demo scenu bolo trochu rozpoltene. A tak sa stalo, ze
moje programatorske zasluhy boli tak trochu zatienene tym, kolko som spravil
pre prezentaciu 7 Gods medzi verejnostou (rozumej dievcatami). (a ked si uvedomite,
aka je 7 Gods grupa znama medzi verejnostou, tak ani tu sa nemam prilis cim
chvalit, hehe). No, to bol pokus o sebakriticky pohlad, ale inac, bezo mna by
7 Gods nikdy neexistovali. Totiz, moznoze by v Kosiciach vznikla demo group
v podobnom zlozeni, ale meno "7 Gods" bol moj napad, takze preto to tvrdim s
takou bohorovnou istotou. A rozhodne sa nechystam demo scenu tak skoro opustit!
Celkovo mi neostava povedat nic ine, nez ze 7 Gods bola, je a bude jednou
z najlepsich Slovenskych demo grup. Jednak je to tym, ze tu su len 3 grupy (MiSt,
Peon a mi) a Zden, ktore preveril cas a potvrdili, ze nie su len "jednorazovkami"
pre Demobit. Samozrejme som teraz hovoril len o PC scene, pretoze na ZX boli
casy, ked sme mali konkurencie vyse hlavy, a aj to sa mi asi podarilo kopu ludi
urazit, ze som ich nespomenul, ale ja som coder, takze preto aj tento dost obmedzeny
pohlad na demo scenu u nas.
A ked uz nepatrime k najlepsim, tak urcite sme NAJVACSIA demo group na Slovensku
a mame najvacsiu WWW stranku. (v danom case).
Ak ste docitali az sem, tak mate moj obdiv a uctu, a ako odmenu Vam prezradim
male tajomstvo. Vela ludi, ktori prisli s demo scenou do kontaktu len tak nahodne,
mi povedalo, ze sme strasne nafukani a arogantni (pod pojmom "sme" teraz myslim
vseobecne demo scenerov).
A z predosleho odstavca tiez nevyplyva pravy opak. A ani by nemal, pretoze naozaj
sme nafukani, a naozaj sa navzajom potlapkavame po pleci pri kazdej moznej prilezitosti.
Totiz, jedinou satisfakciou a odmenou, ktoru dostaneme za nasu pracu je prave
to, ze si nasu pracu pozru ludia a ze sa im paci. Nas za tie dema nikto neplati.
Skuste sa na to pozriet tymto pohladom, a mozno pochopite, ze ked clovek zabije
niekolko rokov robenim niecoho takeho, ako su dema, tak ho mozete uplne jednoducho
potesit tym, ze si pozriete jeho pracu, a to co sa Vam paci pochvalite, pripadne
aj pokritizujete to, co je naozaj priserne. Ale nehovorte radsej, ze Vy by ste
to dokazali lepsie, aj ked ste si isty, ze by ste mali pravdu. Rozpravat vie
totiz kazdy, ale najst si cas a chut, to je castokrat to najtahsie, a to je
to, co dokaze demo scener naozaj ocenit a preto sa aj tolko navzajom chvalime
(iba do urcitej miery samozrejme, *velky usmev*).
Ked som pred troma rokmi pisal, ze historia 7 Gods sa este urcite zvetsi, tak podla textu to zrejme vyzeralo horsie, nez teraz, ked prijimame novych clenov a updatujeme stranku. Napriek tomu mi je tahsie slubit opat, ze to potiahneme dalej. Totiz, verim tomu, ze sme este nepovedali svoje posledne slovo na demo scene, ale vacsinu ludi zaujima hlavne otazka, ze KEDY, a tu si zo svojho pohladu netrufam zodpovedat. Ale aby som Vas nenechal v neistote, do roku 2003 budete o nas este urcite pocut. A kto vie, mozno uz aj onedlho, clovek nikdy nevie, takze teraz nam pekne napiste mail, ze nas mate radi a ze cakate na nasu dalsiu tvorbu. To povzbudi.
Koniec kapitoly druhej, naskrabane vlastnou digitalnou krvou na kusok digitalneho zachodoveho papiera, Ped.
(prelozene do normalnej reci: Naeditovane v Dos Navigatore o 23:00pm - 02:00am pocas pocuvania CD-cka so Starriderom).